12/6

Fullt upp med studentfirande och alla möjliga andra saker.
Min lillebrorsa som blivit stor och tagit ett stort kliv ut i vuxen världen. 
Studenfirande hos mamma med go mat och trevligt sällskap.
 
Var hos veterinären i onsdags och gjorde en check. 
Ua på allt och med orden "häst med mindre ont får man leta efter" åkte vi hem.
Dags att hoppa upp igen. 
 
Han fick gå på lina 2 dagar först, jobbade jättefint.
Bommar ena dagen och inspänd andra dagen.
 
Red första passet i fredags, han ifrågasatte en gång och jag korrigerade frammåt bara och han släppte det på en gång.
Något trälig i vänster varv, viker in huvudet.
Bättre mot slutet, skärper jag mig skärper han sig.. otroligt va haha 
Igår trava vi massa bommar, inga tendener alls till ifrågasättande. 
Pigg och glad,  fick lite bättre koll på vänsters sidan efter några varv över bommar. 
 
Idag tog vi en lång promenad i skogen tillsammans med polly. 
Som veterinären sa om hans skritt.. han har ett övertramp på en halv meter men ser inte ut som han kommer frammåt ..haha
Ungefär så är känslan också, men vi jobbar på det.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0