28/5

Dom senaste dagarna har inte mycket fungerat.
Ska beställa tid hos Ingela och åka in och checka honom.
Vilket jag ändå tänkt och göra oavsett så.
Han får lite halv vila tills dess, får gå på lina några dagar.
Hoppas på få tid i veckan..


Idag vare loppis på källvikens gård, fyndade ett par säkerhets stigbyglar från mountain horse, sånna där som löser ut som på sidan.
80:- som hittat..
Gillar häst loppisar.
Och bra utbud, var mycket och olika saker och storlekar.

Efteråt så red jag ut med Therese och Lunis, och jag fick låna Arne, storlek XXL
Trodde jag skulle se ut som en myra men inte så farligt.
Trevlig häst, och kul att bara kunna lulla runt lite utan att behöva tänka så mycket.
Så fina vägar där, med banvallen.


 
 
 
 
 
 
 
 
Lina
2016-06-02 @ 00:10:09

Stora hästar 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0