01/10


Efter lite om och men så är Balou såld och flyttade förra helgen till sin nya ägare.
Han hamnade i närheten så kommer säkert få se mer av honom i framtiden.

Nu då?
Jag letar efter en ny häst och har kvar platsen på källvikens gård än så länge.
Beror ju på hur lång tid det ska ta hitta en ny...
Som det ser ut nu så kryllar det inte direkt av hästar till salu i min pris klass.

Har en jag är lite intresserad av som jag ska titta på tisdag förhoppningsvis.
En 9 årig valack, lite efter i utbildningen men ska vara snäll och trevlig.

Bara ha lite is i magen och vänta på rätt häst.
Inte det lättaste, vill ju hitta den där drömhästen nu och helst igår...
Tycker inte om att provrida, det är mentalt jobbigt och ha massa folk som tittar på och "dömer" en.
Man blir besviken oftast också, står det 1.65 så är den 1.60
Står det att den är svårfödd så kommer man fram till en smäll fet badboll.
Hästen ska vara brun, den är vit osvosv


Menmen som tur var under tiden så får jag glida runt lite på kompisars hästar.
En av favoriterna är Arne..
Stor 5 åring som är lika snäll som han är stor..
Är nog därför jag gillar han, skönt och rida runt på någon som bara tuffar på och gör det man ber om :)



 
Lina
2016-10-02 @ 21:04:42

Kan du inte köpa honom då? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0